JM Services - шаблон joomla Создание сайтов

Kada ste na plivanju, posljednja stvar koju trebate je biti s manje kisika u tijelu. Stoga se isplati naučiti tehnike disanja u plivanju. Provjerite imate li vježbe koje Vas uče kako se diše dok plivate tako da vaše tijelo nikada nije suočeno sa manjkom kisika.

Kada plivte od izuzetne je važnosti da se što je više moguće diše bez da to ima negativan utjecaj na brzinu. Ovo je mjesto gdje će Vam trening tehnike disanja u plivanju pomoći. I, s više kisika u Vašm tijelu, moći će te plivati brže.

Obično plivači udahnu svaka tri do četiri poteza. Međutim, postoji jedna tehnika disanja u plivanju koju koriste sportski treneri i sportski liječnici koji zagovaraju a se pokuša ostati pod vodom što je duže moguće. Prema riječima stručnjaka ova tehnika je poznata kao hipoksični trening i pomaže plivačima da postignu bolje rezultate na utrkama, posebice u situacijama kada plivač ima manjak kisika u organizmu. Također možete napraviti hipoksično disanje prilikom treninga stila slobodnog plivanja. Ovdje da zadržite dah za šest zamaha, a zatim postupno povećavajte broj zamaha između udaha.

Druga tehnika disanja u plivanju je poznata kao dijafragmatična tehnika disanja. Ova tehnika pomaže u poboljšanju funkcije pluća i način na koji Vaše tijelo metabolizira kisik. Sa dijafragmatičanom tehnikom disanja, poboljšati će te ne samo svoje performanse, nego i svoju izdržljivost. Ovom tehnikom se uči disati s dijafragmom i gura zrak u donjem dijelu pluća gdje postoji veća prokrvljenost. Time se povećava količina kisika u plućima i krvi...